اکانت اینترنتی tv ایپی تیوی iptv - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

اکانت اینترنتی tv ایپی تیوی iptv

اکانت اینترنتی tv ایپی تیوی iptv

فروش تلویزیون اینترنتی ایپی تیوی از سرور های معتبر اریا ایپی تیوی اولین ارایه دهنده سرویس iptv در ایران با استاندارد های مکمل اینترنت ایران

چند دهه پیش تماشای برنامه‌های مختلف فقط از طریق تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای امکان‌پذیر بود و به دلیل نبود تجهیزات مناسب برای اینترنت پرسرعت و نصب امروزی، سرویس IPTV وجود نداشت.

همچنین در تماشای شبکه ها و برنامه های تلویزیونی و یا پخش محتوای فیلم ها و سریال ها انعطاف وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر یکی از برنامه های مورد علاقه خود را به دلیل عدم دسترسی به تلویزیون از دست دادیم، باید برنامه روزانه و برنامه کاری خود را تغییر دهیم یا از خواب بیدار شویم تا برنامه مورد علاقه خود را هر از چند گاهی تکرار کنیم. نیمه شب همدیگر را دیدیم.

بیست سال بعد، با افزایش سرعت اینترنت، اکنون از زنجیره برنامه ریزی شبکه مورد علاقه خود یا تماشای فیلم و سریال رها شده ایم و دیگر نیازی به هوشیاری برای دیدن و تکرار محتوای مورد علاقه خود نداریم. IPV این مشکلات را با SIBIPTV حل می کند. اکنون می‌توانیم هر برنامه تلویزیونی یا فیلم یا سریالی را که هنوز ندیده‌ایم با قابلیت‌هایی که یک اشتراک IPTV در هر لحظه به ما می‌دهد تماشا کنیم.

تلویزیون اینترنتی چیست و چگونه کار می کند؟

اکانت IPTV ( تلویزیون پروتکل اینترنت) در واقع ارائه برنامه های تلویزیونی از طریق بستر اینترنت است .

برخلاف تلویزیون های سنتی ، IPTV امکان تعامل دو طرفه بین کاربر و ارائه دهنده تلویزیون را امکان پذیر می کند .کاربران می توانند هر محتوایی را که می خواهند تماشا کنند و زمان تماشای آن را انتخاب کنند و برنامه مورد نظر را به سمت جلو یا عقب شیفت دهند .

در تلویزیون های سنتی محتوا را در زمان مشخصی پخش می شود ، در حالی که اشتراک تلوزیون اینترنتی از سرورهایی استفاده می کند که محتوای فیلم و سریال پخش شده را ذخیره می کنند .

نحوه عملکرد سرویس IPTV چگونه است ؟

هنگامی که یک کاربر درخواست مشاهده یک برنامه تلویزیونی را به ارائه کننده می فرستد :

  1. محتوای ذخیره شده در سرورها به فرمت دیجیتالی کد گذاری می شود .
  2. سپس  پکت ها از طریق اینترنت به گیرنده ارسال می شود .
  3.  پکت ارسال شده از سمت سرور در محل کاربر دریافت می شود و مجدداً به فرمتی کد گذاری می شود که تلویزیون کاربر می تواند آن را پخش کند .

نکته :

اگر تلویزیون کاربر دارای قابلیت نصب برنامه های راه اندازی IPTV نباشید ، یا به اصطلاح اسمارت نباشد ، می توان با خرید اندروید باکس مناسب و با اتصال اتصال آن از طریق کابل HDMI به تلویزیون ، محتوا را از طریق اندروید باکس دیکد کرده و بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داد .

معرفی بخش های مختف اکانت IPTV

IPTV را می توان به طور گسترده در قالب های محتوایی زیر طبقه بندی کرد.

  1. قابلیت شیفت زمانی در IPTV

این قابلیت درسرویس آیپی تیوی به کاربران امکان می دهد محتوای قبلاً پخش شده مانند مسابقات ورزشی ، تاک شو ها ، مناظرات سیاسی و غیره را تماشا کنند . این محتوا به طور کلی تا چند روز پس از پخش ، در دسترس کاربران خواهد بود و پس از آن از روی سرورها حذف می شود . به این وِیژگی اصطلاحا Time-Shift گفته می شود .

  1. امکان پخش LIVE سرویس IPTV

پخش زنده تلویزیون امکان پخش مستقیم برنامه های تلویزیونی را از طریق اکانت آیپی تیوی مستقیماً برای کاربر فراهم می کند. این مورد در شبکه های ورزشی همچون بین اسپورت  ، یا اخبار فوری و زنده بسیار محبوب است .

  1. IPTV درخواستی یا VOD

پلتفرم های معروف دنیا همچون نتفلیکس ، از قابلیت VOD استفاده می کنند . با این ویژگی می توان فیلم ها و سریال های مختلف را بر روی سرورهای آیپی تیوی قرار داد و کاربر در هر زمانی که می خواهد می تواند با جستجوی محتوای مد نظر خود به ان دسترسی پیدا کند . همچنین امکان ایجاد دسته بندی و فیلترهای محتلف در بخش VOD باعث تجربه کاربری جذابی خواهد شد .

جمع بندی : توجه داشته باشید برای استفاده از هر پلتفرم تلویزیونی داشتن دستگاه مناسب مثل تلویزیون هوشمند و همچنین اینترنت با کیفیت ضروری خواهد بود و پیش ازتهیه هر سرویس تلویزیون اینترنتی درباره آن تحقیق لازم را انجام دهید تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را بدون دردسر و با خیال راحت مشاهده کنید . سایت sibiptv.com مرجع کاملی برای دریافت پاسخ به مشکلات و سوالات شما است و می توانید با مراجعه به ان راهنمایی های لازم را دریافت کنید .