اکانت IPTV بین اسپورت Bein Sports فرانسه - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

اکانت IPTV بین اسپورت Bein Sports فرانسه

اکانت IPTV بین اسپورت Bein Sports فرانسه

خرید ایپی تیوی ورزشی بین اسپورت فرانسه پکیج کامل کانالهای بین اسپورت فرانسوی خرید IPTV بین اسپورت

پلتفرم Bein Sports فرانسه را به معامله غیر منحصر به فرد EXTREME E اضافه کرد.

BeIN Sports adds France to non-exclusive Extreme E dealپخش کننده تلویزیون پولی beIN Media Group پوشش خود را از سری مسابقات اتومبیلرانی Extreme E گسترش داده و فرانسه را نیز شامل می شود.

پلتفرم BeIN قرارداد حقوق پخش غیر انحصاری خود را که برای فصل افتتاحیه Extreme E امضا شده است، تمدید کرده است تا اکنون علاوه بر 32 کشور در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا، فرانسه را نیز شامل شود. BeIN Sports مسابقات زنده و همچنین برنامه 20 قسمتی مجموعه، Electric Odyssey را پخش خواهد کرد.

خرید ایپی تیوی خرید IPTV

خرید ایپی تیوی ورزشی بین اسپورت فرانسه پکیج کامل کانالهای بین اسپورت فرانسوی خرید IPTV بین اسپورت

از طریق قرارداد حقوق غیر انحصاری DAZN که بیش از 100 کشور را پوشش می دهد، پخش کننده پخش جریانی اشتراکی، فصل اول Extreme E را پوشش می دهد. حقوق نیز در منطقه منا توسط گروه رسانه ای عربستان سعودی MBC حفظ شده است. تمدید بین فرمول E و MBC در 1 فوریه اعلام شد و شامل پوشش کانال ماهواره ای رایگان MBC Action می شود فصل دوم Extreme E این شنبه با اولین مسابقه Desert X Prix در عربستان سعودی آغاز می شود. مسابقات قهرمانی به دیدار ساردینیا (7-8 مه)، سنگال یا اسکاتلند (9-10 ژوئیه)، اروگوئه (10-11 سپتامبر) و شیلی (26-27 نوامبر) خواهد رفت.