ایپی تیوی لیگ فوتبال انگلیس - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

ایپی تیوی لیگ فوتبال انگلیس

فروش iptv لیگ برتر و EFL بازگشای با سرور های ایپی تیوی اریا ایپی تیوی

اکانت ایپی تیوی لیگ برتر

لیگ برتر انگلیس و لیگ فوتبال انگلیس قراردادهای حقوق رسانه خود را با پخش کننده های روسی به حالت تعلیق درآوردند.

لیگ برتر اعلام کرد باشگاه‌ها به اتفاق آرا موافقت کرده‌اند که قرارداد ما با شریک پخش روسی را به حالت تعلیق درآورند و 1 میلیون پوند (1.3 میلیون دلار / 1.2 میلیون یورو) برای حمایت از مردم اوکراین اهدا کنند. در بیانیه ای جداگانه EFL اعلام کرد که فید پخش خود را در روسیه به حالت تعلیق درآورده است و «دسترسی به سرویس iFollow EFL و سایر خدمات پخش باشگاه نیز لغو شده است».

سال گذشته، قراردادی شش فصلی با پخش کننده Match TV متعلق به گازپروم مدیا برای حقوق رسانه ای انحصاری از ابتدای فصل آینده در قراردادی به توافق رسید. مالکیت Match TV و Rambler ارتباط نزدیکی با دولت روسیه دارد. امروز هیچ اشاره ای به آینده قرارداد Match TV نشد.

خرید ایپی تیوی لیگ

مسابقات از سه بخش EFL در روسیه توسط پخش کننده خصوصی ورزشی Football TV و از طریق سرویس پخش اشتراکی EFL iFollow پخش می شود. این در حالی است که جام کارابائو از شبکه Match TV پخش می شود.

در همین حال، اتحادیه فوتبال در حال مذاکره با آژانس IMG درباره تعلیق قرارداد حقوق جام حذفی روسیه است. Match TV پخش کننده فعلی جام حذفی در این کشور است.

ایپی تیوی

آژانس IMG حقوق جام حذفی را به استثنای اروپای غربی و منطقه منا به فروش می رساند. این قرارداد از 2018-19 تا 2023-24 اجرا می شود و به طور متوسط 121.7 میلیون دلار در هر فصل ارزش دارد.