ایپی تیوی کانال Discovery - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

ایپی تیوی کانال Discovery

فروش ایپی تیوی کانال های Discovery

Discovery channels in SMART IPTV فروش اکانت

از شرکت معتبر اسمارت ایپی تیوی در گروه های مختلف از جمله کانالهای ایپی تیوی مانند Discovery، Animal Planet، Eurosport، HGTV، TLC و غیره با کیفیت عالی عرضه میدارد کانالهای دیسکاوری با کیفیت بالا در سرور ایپی تیوی اسمارت موجود میباشد

ایپی تیوی شبکه دیسکاوری

غول رسانه ای آمریکایی Discovery به دلیل خصومت هایی که روسیه در اوکراین انجام می دهد، عملیات خود را در روسیه به حالت تعلیق در آورد. این تصمیم منجر به خروج ده ها کانال موضوعی از بازار روسیه شد، مانند Discovery، Animal Planet، Eurosport، HGTV، TLC و غیره اپراتور Media Alliance، سرمایه‌گذاری مشترک گروه رسانه ملی (NMG) و دیسکاوری در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که Discovery تصمیم گرفته است که پخش کانال‌ها و خدمات را در روسیه متوقف کند. شرکت روسی NMG از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.

 

خرید ایپی تیوی شبکه Discovery

یادآوری آنکه در آگوست 2015 NMG و Discovery شراکتی را اعلام کردند و شرکت Media Alliance را تأسیس کردند که از ابتدای سال 2016 حدود 11 کانال تلویزیونی متعلق به Discovery و 3 کانال از گروه Turner را تصاحب کرد. بنابراین، شرکت تازه تاسیس 20٪ بیننده در بازار تلویزیون پولی روسیه به دست آورد. در حال حاضر، Discovery Networks 80% بخشی از NMG است.

 

ایپی تیوی کانال Discovery

گروه Discovery یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پخش کننده های تلویزیون پولی در کشور است. کانال دیسکاوری پرچمدار در سال 1998 در روسیه شروع به کار کرد و در آن زمان یکی از محبوب ترین کانال ها در فدراسیون روسیه بود. سهم آن با بسیاری از شبکه های تلویزیونی زمینی ملی قابل مقایسه بود.

امروزه 20 کانال Discovery را می توان در شبکه های کابلی و پلت فرم های ماهواره ای روسیه یافت. علاوه بر کانال Discovery، اینها شامل Animal Planet، Discovery Science، Discovery Ultra، DTX، Eurosport 1، Eurosport 2، Eurosport Gold، HGTV Home & Garden، ID Investigation Discovery، MotorTrend، TLC