فروش ایپی تیوی اسمارت iptv نیز اغاز شد - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

فروش ایپی تیوی اسمارت iptv نیز اغاز شد

همزمان با اغاز بازیهای مهم اروپای

فروش ایپی تیوی اسمارت iptv نیز اغاز شد

فروش اکانت ایپی تیوی حق پخش بسیاری از حقوق ورزشی از جمله لیگ های اروپا و لیگ قهرمانان با iptv و همچنین دیگر حقوق ورزشی برای کانال های اشتراک ایپی تیوی است.

اسمارت ایپی تیوی قوی ترین سرور ایپی تیوی در ایران

همزمان با آغاز ماه آوریل ، زمان مهمی برای حق پخش بسیاری از حقوق ورزشی از جمله لیگ های اروپا و لیگ قهرمانان و همچنین دیگر حقوق ورزشی برای کانال های اشتراک کارت است.

در تازه ترین خبر ، ایستگاه اتریشی Servus TV از بسته ORF TV در موقعیت 19.2 درجه شرقی ، حقوق انحصاری پخش مسابقات قهرمانی یورو 2024 و 2028 در اتریش و همچنین حق پخش برخی از مقدماتی یورو 2024 و 2028 و مقدماتی جام جهانی 2026 ، از جمله مسابقات تیم ملی اتریش را کسب کرد.

اغاز فروش IPTV

اخیرا نیز پخش کننده تلویزیونی تجاری و تلویزیون پولی لهستان Polsat توافق نامه خود را برای حقوق لیگ قهرمانان یوفا فوتبال از 2021 تا 2022 تا 2023 و 2024 تمدید کرد. پخش همه مسابقات بصورت زنده از کانال Polsat Sport Premium ادامه خواهد داشت.

قرارداد سه ساله حقوق Polsat در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل 21-2020 منقضی می شود. Polsat در حال حاضر یک مسابقه لیگ قهرمانان در هفته را به پخش کننده خدمات تلویزیون TVP مجوز می دهد.

فروش اکانت iptv لیگ قهرمانان اروپا

معامله Polsat در حالی صورت می گیرد که TVP اخیراً در یک توافق نامه گسترده برای حقوق تیم ملی یوفا در چرخه 28-2022 ، رقابت های تیم ملی لهستان را کسب کرده است. همچنین در این هفته دعوتنامه های مناقصه حقوق لهستان در مسابقات جام جهانی زنان 2023 و دوره 2026 مسابقات مردان برگزار خواهد شد.

خرید ایپی تیوی ورزشی

در بازار ایتالیا ، پخش کننده تجاری ایتالیایی Mediaset نیز پس از کسب حقوق پخش غیر انحصاری به 104 مسابقه در هر فصل ، موجودی مسابقات خود را برای چرخه 24-2021 به طور گسترده ای گسترش داد. همچنین حقوق توسط Ziggo در هلند ، Proximus و RTL در بلژیک و Eleven Sports در پرتغال برای چرخه جدید حفظ شد.

فروش ایپی تیوی,اکانت ایپی تیوی,ایپی تیوی بازیهای اروپا,حق پخش بازیهای اروپایی,قهرمانان اروپا,پخش بازیهای اروپا,پخش بازی های قهرمانان اروپا