فروش ایپی تیوی لیگ ایتالیا سری A - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

فروش ایپی تیوی لیگ ایتالیا سری A

ایپی تیوی

فروش ایپی تیوی لیگ ایتالیا سری A

رد همه پیشنهادات حقوقی سری A در خاورمیانه توسط باشگاه های ایتالیایی

فروش ایپی تیوی ورزشی با دارا بودن بیش از 100 هزار کانال ایپی تیوی ورزشی فیلم سریال لایو ایپی تیوی ارزان و با کیفیت

22.06.2021
جلسه انجمن لیگ ایتالیا سری A امروز دوشنبه به دلیل اقدامات Covid 19 از طریق سرویس ویدیویی برگزار شد. پیشنهادات حقوقی مورد بحث قرار گرفت و باشگاه های سری A همه پیشنهادات برای به دست آوردن حق پخش لیگ ایتالیا در خاورمیانه و آفریقای شمالی برای فصل های 2021-2024 را رد کردند.

این پیشنهادات مطابق خواسته های مالی باشگاه ها و انجمن نبوده است. اعلام شد که در هر زمان که انجمن تعیین کند ، پیشنهادات دوباره برگزار خواهد شد. هدف انجمن رسیدن به (592 میلیون دلار آمریکا) در هر فصل بود ، اما طبق اعلام باشگاه ها ، عدم پیشنهاد مناقصه از طرف BeIN برای قرارداد MENA این هدف را مختل می کند ، بنابراین پیشنهادات از خاورمیانه باید قوی باشد و تا حدودی برای باشگاه ها رضایت بخش بلشد.

فقط 4 رقیب حق دریافت حقوق را دارند. BN در میان 4 شرکت کننده نیست. “4 پیشنهاد” ارائه شده توسط خاورمیانه ، یک پیشنهاد تأیید شده از طرف شرکت ورزشی سعودی وجود دارد. یک پیشنهاد دیجیتال جهانی دیگر نیز وجود دارد که تصویر آن از گروه DAZN و Discovery است. انتظار می رود “که ADM ابوظبی رسانه پیشنهادی را ارائه داد.

شایان ذکر است که قراردادهای حقوق پخش لیگ ایتالیا برای گروه beIN منقضی شده است ، نه تنها در خاورمیانه و شمال آفریقا ، بلکه حتی در شعبات آن در فرانسه ، استرالیا و آسیای شرقی نیز منقضی شده است ، زیرا خرید حق پخش را در تمام شعب خود تحریم کرده است.

سرانجام ، در صورت حل این پرونده ، اولین نشت توسط روزنامه نگاران ایتالیایی و نمایندگان رسمی کانال های حق پخش قبل از اعلام رسمی اعلام خواهد شد. اما خبرها برای روزهای آینده وضعیت خاورمیانه را روشن تر خواهد کرد.