فروش ایپی تیوی پکیج اکسترا XTRA IPTV - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

فروش ایپی تیوی پکیج اکسترا XTRA IPTV

فروش ایپی تیوی پکیج اکسترا XTRA IPTV

تلویزیون Xtra در ایپی تیوی فول برای کودکان و بزرگسالان

سایت ایپی تیوی

پکیج اوکراینی اکسترا معتبر ترین پکیج ایپی تیوی در سراسر خاورمیانه هم اکنون به لیست کانالهای ایپی تیوی سایت پیوست از این پس با اسوده خاطر میتوانید کانالهای اکسترا را از سایت ایپی تیوی خرید کنید

Xtra 13E TV: End of children’s stations, start of football channels

2022/02/18
تغییرات در توزیع سرویس تلویزیون پولی اوکراینی Xtra TV نه تنها در ماهواره Eutelsat 9B (9 ° E) ، جایی که اکثر برنامه ها به پایان رسید، بلکه در سیستم ماهواره ای Hot Bird در 13 درجه شرقی نیز رخ داد.

تلویزیون Xtra توزیع ایستگاه های سرگرمی و کودکان را متوقف کرده است. در عوض، سه کانال فوتبال را به مشتریان ارائه می دهد.

ایستگاه های کودک Baby TV Europe، Detskij Mir، ducktv، Boomerang و Cartoon Network در بسته تلویزیونی Xtra به فرکانس 10.853 پایان رسیدند. علاوه بر این، ایستگاه های TLC و A Firts International HD قطع شدند.

یک تلویزیون کلاسیک، Fox Life و Zee در فرکانس 11.219 به پایان رسید. ظرفیت منتشر شده توسط سه کانال فوتبال به نام‌های ساده Football 1، Football 2 و Football 3 استفاده شد. این کانال‌ها در MPEG-4 با وضوح HD پخش می‌شوند. پخش توسط سیستم Verimatrix رمزگذاری شده است. کانال های فوتبال تاکنون توسط ماهواره Astra 4A (4.8 درجه شرقی) ارائه شده است.

در همان زمان، اپراتور کار ترانسپوندر را در فرکانس 10.949 متوقف کرد. تمامی برنامه ها و خدمات از این ظرفیت هم اکنون در فرکانس 10.853 پخش می شود.

سایت فروش ایپی تیوی – ایپی تیوی IPTV Xtra TV