فروش ایپی تیوی - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

فروش ایپی تیوی

فروش ایپی تیوی

اکانت IPTV تلویزیون هوشمند مخفف پروتکل اینترنت پروتکل اینترنت است و امکان دسترسی به کانال های مبتنی بر اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد.

فروش ایپی تیوی از سرور های پرقدرت گت ایپی تیوی قوی ترین سرور ایپی تیوی در سطح خاورمیانه با بیش از 100 هزار کانال لایو فیلم سریال از سراسر دنیا

به عنوان مثال ، فرض کنید شما صربی هستید و در خانه خود در ژاپن نشسته اید ، اما دوست دارید کانال ها و برنامه های صربستان را نیز تماشا کنید. در اینجا ، شبکه های ماهواره ای محدود به باندهای فرکانس هستند و هر کشور محدود به دریافت فرکانس هایی با کانال های محدود است. در عین حال ، آنها قابل حمل نیستند و باید در محلی نصب و استفاده شوند.

خرید ایپی تیوی تلویزیون

 

خرید ایپی تیوی تلویزیون هوشمند الجی ,اکانت تلویزیون سونی,اکانت ایپی تیوی تلویزیون سامسونگ,و اکانت ایپی تیوی انواع تلویزیون هوشمند

نوع دسترسی : اکانت IPTV از طریق اینترنت قابل دسترسی است. این بدان معنی است که شما به عنوان یک شخص صربستانی در خانه خود در ژاپن ، فقط باید به یک اتصال اینترنتی دسترسی داشته باشید. حتی وقتی در سفر به برزیل هستید ، می توانید برنامه های روسی را با دسترسی به اینترنت مشاهده کنید. (بدون محدودیت دسترسی)

Cross Platform : بعد ، تصور کنید که ماهواره شما به یک گیرنده و سپس به تلویزیون وصل شده است. اکانت آیپی تیوی به چنین سخت افزاری احتیاج ندارد. می توانید IPTV را در رایانه خود تماشا کنید و وقتی می خواهید به رختخواب بروید ، بقیه برنامه های تلویزیون را بر روی موبایل خود تماشا کنید. همچنین می توانید یک پلتفرم داشته باشید که با دستگاه هایی مانند Raspberry Pi کار می کند و کانال های خاص خود را نیز دارند. و هنگامی که به خانه مادربزرگ و مادربزرگ خود ، در تلویزیون هوشمند آنها رفتید ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی برای تماشای IPTV بدون محدودیت است. (بدون محدودیت دستگاه ها)

اموزش نصب ایپی تیوی در تلویزیون

 

نامحدود: و مهمترین چیز این است که وقتی از اینترنت برای دریافت کانال استفاده می کنید ، بدین معنی است که می توانید از هر کشوری در جهان در هر کجا که هستید تعداد کانال دریافت کنید. بنابراین فاصله زمانی ، محدودیت فرکانس و محدودیت دسترسی استفاده شما را محدود نمی کند. تمام اطلاعات درج شده است

با استفاده از اینترنت ، هرکسی از هرجای دنیا می تواند هر وسیله کانال مورد نظر خود را با هر وسیله مورد نظر خود دریافت و تماشا کند. (بدون محدودیت در تعداد کانال)

یک سیستم IPTV مناسب و معقول ، این سرویس را با سرعت و ثبات نهایی ارائه می دهد. خوب ، اکنون که فهمیدیم IPTV چیست ، ما شما را از طریق برخی مراحل اجرا خواهیم کرد تا نحوه عملکرد و نحوه ارائه خدمات را به شما نشان دهیم.

اکانت های شرکت اسمارت آیپی تیوی چگونه راه اندازی شده اند؟

 

شرکت smart iptv در حال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان IPTV در ایران است که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و پایدار بسیار شناخته شده است.

شرکت سیب آیپی تیوی با ایجاد یک زیرساخت مطمئن ، کانال هایی را از سراسر جهان بر اساس اینترنت راه اندازی می کند. این کانال ها بر اساس هر منطقه دسته بندی می شوند و با بسته های مناسب در اختیار همه مشتریان قرار می گیرند. سفارش در این گروه به شما امکان می دهد تا بلافاصله مشکلات را با کانال ها کنترل و برطرف کنید و به کمک تیم حرفه ای اختصاصی آن ، کلیه کانال ها در زمان واقعی کنترل می شوند و سعی می کنند اختلال در سرویس را به حداقل برسانید.

تیم امنیتی اسمارت آیپی تیوی کار می کنند و متعهد هستند که از خدمات در برابر حملات هکرها محافظت کنند. نتیجه این امر ، احساس تغییر سریعترین کانال در IPTV برای کاربران است.

سرویس IPTV با استفاده از CDN های قدرتمند ، آماده ارائه خدمات به کاربران در هر نقطه از جهان با بالاترین سرعت و کیفیتی است که ما با افتخار بهبود می یابیم.

وقتی یک کاربر اکانت IPTV را از ما خریداری می کند ، ما آن بسته را ضمانت می کنیم ، به طوری که هر لحظه از کیفیت خدمات و اطلاعات مالی در سرورهای خود محافظت می کنیم. سایر موارد و ویژگی ها نیز به همراه اشتراک در دسترس خواهند بود.

چه چیزی در اکانت IPTV ما گنجانده شده است؟

لیست کانال دسترسی به لیست کامل کانال ها به همراه لیست کامل EPG و پیکان در تمام خطوط شما.

رویدادهای زنده: دسترسی به رویدادهای مهم زنده.

فروش ایپی تیوی

 

گرفتن: امکان استفاده از Catch-up. کانال ها را تا چند روز ضبط کنید تا برنامه مورد نظر خود را ضبط کنید و هر وقت خواستید آن را تماشا کنید.

دسته قابل تنظیم: شما می توانید دسته های مورد علاقه خود را مدیریت کرده و لیست کانال های IPTV خود را سفارشی کنید.

داشبورد: پس از خرید اشتراک IPTV ، داشبوردی دریافت خواهید کرد که در آن می توانید همه مسائل مربوط به سرویس خود را مدیریت کنید ، می توانید اشتراک IPTV خود را در هر دستگاه مبتنی بر آدرس مک مانند Enigma و MAG یا برعکس هر لحظه تغییر دهید.

مدیریت کاربران خود: مهم نیست که چند اشتراک داشته باشید ، داشبورد شما به شما کمک می کند تا با سهولت مدیریت کنید.

اعتبار خطوط: همچنین می توانید اعتبار خود را در هر زمان با استفاده از داشبورد خود ویرایش کنید.

ایپی تیوی ارزان

 

ژنراتور URL: شما قادر خواهید بود به راحتی هر اسکریپت یا افزونه مورد نیاز خود را بر اساس هر دستگاه تولید کنید.

پرداخت ایمن: شما قادر خواهید بود به صورت ایمن و به سرعت فاکتورهای خود را پرداخت کرده و به تاریخچه پرداخت خود دسترسی پیدا کنید.

گزارش سیستم: شما قادر خواهید بود تا به طور خودکار مشکلات را گزارش دهید ، آزمایش های تشخیصی و حتی انسداد آدرس های IP را انجام دهید.

پشتیبانی: در داشبورد شما یک پشتیبانی مشتری 24/7 دریافت خواهید کرد که در طی چند ساعت مشکلات را برطرف می کند.

اتصال اضافی: شما می توانید در یک بسته خانوادگی با امکان اضافه کردن اتصالات اضافی و تماشای همزمان بر روی چندین دستگاه ، مشترک شوید و از استفاده از آن تخفیف بگیرید.

مقالات: شما می توانید در هر لحظه درمورد هر موضوعی که سؤال دارید ، مقاله و آموزش پیدا کنید ، مانند نحوه نصب IPTV در دستگاه MAG.