فروش IPTV کانالهای المانی Sky DE ایپی تیوی Sky اسکای المان - فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

فروش ایپی تیوی قدرتمند Arya IPTV

خرید ایپی تیوی قدرتمند GET IPTV قوی ترین سرور IPTV در سطح ایران با بیش از 100,000 هزار کانال

فروش IPTV کانالهای المانی Sky DE ایپی تیوی Sky اسکای المان

پکیج ایپی تیوی کانالهای المانی Sky DE

اریا ایپی تیوی ارایه دهنده ایپی تیوی قدرتمند در ایران پکیج IPTV کانالهای المان بصورت کامل با سرور های لوکال ایپی تیوی اسمارت تماشاه کنید

پکیج های اسکای المان با ایپی تیوی اریا بصورت فول بوده و دارای 125 هزار کانال پخش زنده و کانالهای VOD بصورت فیلم و سریال میباشد که هم اکنون با یک خرید در دسترس شماست

Sky DE ایپی تیوی

فروش ایپی تیوی Sky اسکای المان

اسمارت ایپی تیوی ارایه دهنده ایپی تیوی قدرتمند در ایران پکیج IPTV کانالهای المان بصورت کامل با سرور های لوکال ایپی تیوی اسمارت تماشاه کنید

اندکی قبل از تعطیلات کریسمس، اپراتور تلویزیون پولی Sky Deutschland خبر خوبی را اعلام کرد که طرفداران ورزش را خوشحال می کند. اپراتور حقوق دوره بعدی را به دست آورده است.

اسکای آلمان حقوق پخش تور جهانی DP را برای فصل های 2023 و 2024، جام رایدر 2023 و مسابقات قهرمانی آزاد ایالات متحده تضمین کرده است.

این معاملات همچنین شامل حقوق پخش ماهواره ای و کابلی، IPTV، وب و موبایل در آلمان، اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین و تیرول جنوبی است.

پکیج IPTV کانالهای المانی Sky DE ایپی تیوی Sky Deutschland اسکای المان

پلتفرم Sky جام رایدر 2023 ایتالیا (25 سپتامبر – 1 اکتبر 2023، رم) را به صورت زنده و منحصراً مهمترین رقابت تیمی مردان در گلف، اما برای اولین بار مهم ترین رقابت تیمی زنان را نیز به ارمغان می آورد.

در سال 2023، Sky Sport Golf بیش از 2000 ساعت پوشش زنده گلف را با پوشش اضافی در skysport.de و برنامه Sky Sport پخش خواهد کرد.